TICKETS! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van miloumichelle - WaarBenJij.nu TICKETS! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van miloumichelle - WaarBenJij.nu

TICKETS!

03 Juli 2017 | Nederland, Groningen

Zondagavond 2 juli was het dan eindelijk zo ver!
Het boeken van de tickets voor ons eerste backpack avontuur!!

Na nog een beetje twijfelen over de bestemming, moeten we toch niet naar Laos of Cambodja of toch Indonesië, hebben we besloten om toch maar tickets naar Bangkok te kopen!

Natuurlijk hebben wij gezocht naar de aller goedkoopste tickets, toch hebben we ook om onze veiligheid gedacht;)
Om 1 november 2017 vliegen we met Turkish Airlines via Ataturk Turkije naar Bangkok! Om op 3 december weer via dezelfde weg terug te keren!

Gelijk na het boeken de hebben we de kaart van Thailand erbij gepakt en willekeurige locaties gegoogled! Alles was eigenlijk even mooi.
Via de facebookpagina Backpacken in Azië en Tips Thailand willen we nog informatie gaan inwinnen over een eventuele route en plekken die we absoluut niet mogen missen!
En natuurlijk over de backpack die nog aangeschaft moet worden. Wat nemen we wel mee, wat hoeven we niet mee te nemen.
Eerst maar eens al onze vragen bundelen en dan op zoek naar antwoorden!

Kortom; de voorpret kan beginnen!

• 01 November 2017 - 10:42

Liesbeth Blink:

Veel plezier en geniet van deze prachtige reis.
    Dikke kus voor jullie allebei.