Chiang Mai 2! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van miloumichelle - WaarBenJij.nu Chiang Mai 2! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van miloumichelle - WaarBenJij.nu

Chiang Mai 2!

Door: Milou

15 November 2017 | Thailand, Chiang Mai

Chiang Mai deel 2!!

Zaterdag rond 16.30 waren we weer terug in Chiang Mai. Even onze spullen naar het hostel gebracht en ons wat opgefrist. Daarna een scooter gehuurd en op naar de Saturday Night Market. Pff nog drukker dan een week eerder op zondag. Maar helemaal van begin naar eind gelopen. Onderweg nog nieuwe deet gekocht omdat we vergeten waren ons in te smeren en niks bij ons hadden. Gevolg: lek gestoken. Wel weer een ervaring rijker en lekkere dingen gegeten.

Zondag 12 november
Vandaag de hele dag onze toffe gele scooter weer tot onze beschikking! Als eerst hadden we de Grand Canyon van Chiang Mai op het programma staan. Na ongeveer anderhalf uur tuffen en op een onwijs ouderwetse manier te hebben getankt zei de tomtom dat we op onze bestemming waren. Echter leek het helemaal niet op de foto's die we van anderen hadden gezien. Toch maar even afgestapt en wat gedronken. Al hoewel het daar ook mooi was toch maar even weer in de app gekeken of het wel goed kwam. Blijkt dat er een stuk of 5 bezienswaardigheden zijn die Grand Canyon heten. Goede adres ingetikt en maar weer een half uur verder tuffen. En ja hoor, het goed punt bereikt!! Heerlijk gezwommen en bruin gebakken op een surfplank. Even met pap en mam gebelt om te laten zien waar we waren. Na de Grand Canyon wilden we naar het Doi Suthep bergtempel. Helaas hebben we iets te lang genoten van de zon waardoor het al bijna donker was voordat we uberhaupt boven waren. Helemaal blauw van de kou maar wel met een prachtig uitzicht!! In de het donker weer met de scooter bij de berg naar beneden. Koste veel concentratie en energie. Toen moesten we heel snel onze scooter terug brengen. Kwamen we niet een heel groot winkelcentrum tegen al helemaal in de kerstsfeer? We hebben het kunnen weer staan en zijn door gereden. De scooter terug gebracht en rond 20.00 waren we terug bij La. Vroeg naar bed want maandagochtend ging onze wekker om 5 uur omdat we om 7.35 naar Surat Thani. Daarna gelijk door naar het Khao Sok national park! Dinsdag en woensdag gaan we een overnight Lake tour doen waarbij we overnachten in hutjes op het water. We hebben alleen 's nachts een beetje stroom en stromend water is nog even afwachte !

Tot later!

• 15 November 2017 - 16:25

Liesbeth:

Wat weer een leuk verhaal. Jullie beleven en zien leuke dingen zeg.
    Wel voorzichtig op de scooter hoor. Ben benieuwd naar de jungle verhalen en foto's.

• 16 November 2017 - 09:37

Antje:

Pff wekker zetten het begint op werken te lijken

• 16 November 2017 - 09:38

Antje:

De tweede helft van de zin niet verzonden zie ik dus nogmaals Geweldig wat jullie allemaal
    Zien en beleven in zo'n korte tijd. Blijven genieten